неделя, 14 декември 2008 г.

There is a first time everything



14. декември 2008г., 15:22ч.

Каква глобална промяна в живота ми! Началото на блогърския ми период!

Позволете ми да започна с едно обещание: по-скоро надеждата, че след половин месец все още ще ми е интересно да споделям мислите си в интернет пространството; че ще откривам смисъла в това; че няма да се чувствам прецакан или ограбен по някакъв начин... че все пак ще открия и някой друг приятел...

Тъй като това е първата му публикация, няма да е зле да се представя: казвам се Ростислав, малко над 20, mentally на около пет, пет и половина. Занимавам се с театър, кино и литература. За разнообразие говоря няколко езика. Според едни приятели съм доста себичен, като тази моя себичност се е превърнал в "интересен жест". Така че мисля, че тук може да ми бъде интересно.

За какво смятам за използвам блога си?

Тъй като в момента съм още a rookie из мрачните дебри на театралната режисура, смятам преди всичко да използвам този блог, за да сложа в ред хаотичните си разсъждения по пиесите, над които работя - ще започна с Пирандело, Шекспир, Том Стопард, Кристофър Хамптън, Мартин Макдона и ще видим какво ще стане. Преди всичко смятам да публикувам разсъжденията си по отношение на герои, структура, визуална концепция на пиесите и т.нат.

Другата ми страст - фотография. Скорошна страст между другото.
Та може да публикувам някои от нещата, които съм снимал или просто да записвам някои мисли върху работата на фотографи, които ме вълнуват по някакъв начин.

Занимавам се и с кино и в момента разработвам една идея за късомтражен филм. Иска ми се да отделям и място, за да споделям това-онова за филмите, които съм гледал и които са ми направили впечатление.


Това е засега.
Stay happy!

Няма коментари:

Публикуване на коментар